erikalamami

Hej! Här delar jag med mig om livet och mycket om ångesten efter min dotters bortgång. Jag har två pojkar och en sambo som förgyller mina dagar

Livet

Kategori:

Igår la jag inte upp något då de inte fanns någon ork. Skulle fixa mina naglar för att göra något för mig själv men ångesten tog över och jag var hemma tills att barnen skulle hämtas, sedan åkte vi och åt och sen hälsade vi på hos Aylin. 
 
Jag säger ofta att vi hälsar på Aylin och inte kyrkogården då det känns väldigt jobbigt tanken på att hon ligger där. 
 
Idag lämnade jag barnen sen åkte jag till Chiros jobb för att lämna lite huvudvärkstabletter, den bussresan var väldigt ångestfylld men jag klarade mig fram och tillbaka helt ensam utan en panikattack och det var väldigt skönt. Gick hem och gjorde sushi till mig, idag är ångesten inte sådär okontrollbar som den var igår så det är väldigt skönt. 
Jag är fortsatt sjukskriven och Chiro är sjukskriven 50%. 
 
Just nu går jag igenom en period där jag tycket det är sjukt jobbigt att se andra gravida. Jag är extremt lycklig för alla vänner och bekanta som är gravida men det är så sjukt jobbigt psykiskt för jag bara tänker på att hon snart skulle vara beräknad. Så är längtan efter en regnbågsbebis så stor just nu men samtidigt vill jag/vi inte stressa med något. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: